Senarai Jadual Pasar Malam dan Pasar Tani KL

Fuhh pagi ni ingat nak carilah pasar tani nak cari barang dapur basah dan kering.. tapi cek dalam jadual rupanya kat Putrajaya je ada Pasar Tani pagi Jumaat. Jadi alang-alang dah jumpa jadual penuh pasar tani, saya share kat bawah ni supaya kita sama-sama senang. yerlah nak ingat susah, so nak cari nanti buka je […]

Keputusan PRU13 Penuh LIVE

Keputusan PRU13 secara live khas buat rakyat Malaysia yang ternanti-nanti siapakah pemimpin pilihan rakyat untuk memerintah dari 2013 hingga 2018 nanti. Siapakah yang akan diumumkan menang oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR)? Nak tahu keputusan penuh pilihanraya 2013 kali ini?¬†Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat? Jawapannya BN atau Barisan Nasional yang memerintah Malaysia lagi.. Semak keputusan penuh GE13 […]

Bisnes Kerajaan Bukan Untuk Semua Orang

Assalamualaikum semua.. Ok semalam saya dah khatam ebook baru si “Dia” ni.. ebook tapi di hantar dalam bentuk CD ni memang lengkap sebab banyak benda dah siap..cuma buat dan guna je. ok ebook ni tentang bagaimana dia paksa kerajaan bayar dia RM650K..mantap kan? Ianya tentang bagaimana dia buat bisnes dengan kerajaan.

SBPA Batal,Pekerja Kerajaan NAIK GAJI!

Wahhh.ramai melompat kat bangunan kerajaan hari ni..kenapa? Semuany kerana ucapan PM Najib pagi tadi..

Kami Mahu Lynas!!

YES!!kami MAHU LYNAS!!  

STOP Playing On HUDUD Issue!

We are Muslim..We are not UMNO, PAS, PKR or others to stand here just to say YES, Saya sokong hudud..once muslim, agree or not, we must implement hudud..STOP..STOP..STOP making a joke with hudud. Betullah pada akhir zaman ni Islam jatuh kerana umatnya sendiri..Tengoklah pembesar, berita dan akhbar melayu yang mempersendakan hukum Allah ni. Kalau non-muslim […]

KWSP Skim 1Malaysia Dah Boleh Bayar Guna Maybank2u

Salam sejahtera semua..ok saya nak menjawab soalan beberapa pencarum KWSP Skim Persaraan 1Malaysia yang juga sama seperti saya..Dulu masa buka akaun skim ni, tanya kaunter dia cakap hanya boleh masuk akaun ikut kaunter..Jadi hanya sekali tu je masukkan sebab kaunter kwsp jauh..Rupanya saya tak tahu yang kwsp kini dah bayar online. Kalau tahu dah lama […]

Tahniah Malaysia..Yeay Eesok Cuti!!

Alhamdulillah..Tahniah Malaysia redakan kemaruk untuk membawa pulang Piala Aff Suzuki selama 14 tahun. Wahhh…Tak sangka dan terpegun sebab kalau nk ikutkan peluang, Indonesia berpeluang sumbat berpuluh gol..tapi hanya 2 gol yang telus ke gawang kita semalam..Tapi kemenangan 2-1 semalam oleh Indon masih tidak dapat membawa kemenangan sebab ikut aggregat, Malaysia masih Juara iaitu 4-2..Wahhh mantop […]

Terima kasih POSMEN! Cek Nuffnang Dan ChurpChurp Diterima Basah dan di Atas Jalan

TERIMA KASIH POSMEN! geram..geram..geram betul. Macamana tak geram, semuanya berlaku petang Sabtu lepas sebelum gi Bangi. Masa nak keluar rumah, ternampak ada kertas di luar pagar di belakang kereta. Setelah tengok dengan betul2..PERGGHHH..tulah cek nuffnang dan churpchurp yang sangat-sangat ditunggu! Dalam keadaan basah sebab baru lepas hujan dan kotor sebeb terjatuh atas jalan.

Digi iPhone 4 Memang Mengganggu Dan Menyusahkan!

Riuh 1Malaysia bahawa smartphone keluaran apple terbaru iaitu iphone 4 dah masuk Malaysia..tapi hanya 2 syarikat je yang tawarkan pakej untuk plan iphone+plan iaitu Maxis dan Digi sahaja. Celcom masih dengan Blackberry sahaja setakat ni. Ok berbalik kepada Digi iphone 4 ni, katanya dah hampir 30,000 tempahan diterima padahal iphone4 baru je dilancarkan di Malaysia […]