Iklan Raya 2012 Terbaik!

Biasalah dah dekat nak raya ni, macam-macam iklan raya keluar kan? Ok ni saya nak kongsikan 2 iklan raya terbaik setakat ni.. sedih dan best..Pastikan anda dapat kawal emosi ye tengok iklan2 di bawah ni.. yang ada ibu bapa tu, baliklah dan raikan mereka di hari raya..kita juga akan jadi seperti mereka satu hari nanti […]

Kad Raya Dari Saya Untuk Anda Semua

Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk anda semua..tak kira dari mana anda berada, macamana anda kenal saya, kenal saya atau tidak, saya tetap nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..terutama buat pelawat blog ni wanmus.com,¬†subscribers¬†saya, rakan-rakan, sahabat IM, geng blogger, dan sesiapa sahaja dari saya Wan Mus, isteri Siti Jamaliah dan anak comel saya Aqilah. Mohon maaf […]

Krisis Kekurangan Gula ke Sekarang Ni??

Korang ada pergi ke kedai tak nak beli gulai untuk 1-2 hari ni? jammed betul rasa..tadi pergi cari sampai berapa kedai tapi semua cakap habis dan takde stok…perrghh giler ke ape..takkanlah nak sorok tunggu gula naik harga..taulah sekarang ni orang duk start menggila buat kuih raya nak kumpul duit raya dan nak wat stok untuk […]

Nak Balik Raya:Lawak Pecah Perut Zizan Dan Johan

HAHAHAHAHAHAHAHAA…teringat cerita ni tengok masa malam raya aritu kat astro prima, rasa nak tercabut usus perut..aduss..sebab tergelak aje memanjang lagi2 time zizan tu. Dahlah loghat terengganu dia tu pekat. Mengutuk orang no 1..tapi tu yang lawak tu..dia boleh pulak buat lawak ngan muak tak bersalah, tu yang lagi sakit perut tu.. hahahahaa.. jadi sebab rasa […]

Apa Jadi Pada Blogger Di Bulan Puasa

Alhamdulillah..Bulan ramadhan 1431 atau kita sebut bulan puasa 2010 menjelang jua akhirnya dan beruntung kita dapat mencari keberkatan-Nya di bulan mulia ni..Hmmm orang kata bulan puasa memenatkan, betul ke? Mungkin untuk pekerja berat2 tu, memang dugaan sangat berat..Tapi untuk blogger macam kita ni, letih sangat ke dibulan puasa ni?Jom kita terjah mereka..

Raya Haji dan Bisnes

Alhamdulillah..selesai sudah Hari Raya kedua umat Islam seluruh dunia iaitu Hari Raya Aidiladha atau lebih dikenali Hari Raya Haji..sebelum itu, sekali lagi saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. Dan buat pertama kalinya saya beraya di KL..bersama wandy (AM Denso willbe Insyallah, aren (GM Telekom, willbe Insyallah) dan kakak saya di Pantai Dalam.ni pun duk surf […]

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Alhamdulilah..berjaya jugak kiter ke akhir bulan puaser nih tp sedih sebab belu tentu kita akan jumpa bulan penuh keberkatan ini di tahun hadapan… Oleh sebab nak balik kampung esok pagi2 hari, so hari nih lah dah kener ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..ku pohon maaf zahir dan batin… semoga hari raya membawa seribu makna dalam hidup […]