Biar Naik Merangkak Dari Jatuh Berguling-Guling Macam Tenggiling

Kelakar pulak baca tajuk ni sebab sape tengok Sinchan je tau guling-guling macam tenggiling..hehe..apa salahnya mengimbau kenangan lama..Yang penting bukan kartun Sinchan tapi “Biar Naik Merangkak Dari Jatuh Berguling-Guling Macam Tenggiling” ¬†tu. Ni nasihat untuk kita semua sebenarnya..yang semua nak cepat. pejam mata hari ni, kalau boleh esok bangun nak ada BMW sebijik depan rumah…lawak […]

MLM One Team a.k.a Keluarga Adalah Skim Cepat Kaya Kena SERBU!

Mujjor tak tertipu!! Kononnya keluarga, tapi tayang kete mewah dan ajak LEBURkan duit..mujjor saya dan isteri tidak terjerat..lepas perasan ada “sesuatu”, tawaran ditolak dengan elok sebab nampak sangat skim cepat kaya..Produk takde jual tapi dapat pakai kete mewah. Siap ada slip gaji..hoho..

Buluh Mas kena serbu Bank Negara

Anda pasti pernah dengar buluh mas kalau anda giat dalam mencari duit lebih..cara perniagaan mudah sahaja..tampal stiker di kenderaan dan dapat duit tiap2 bulan..logik ker? sebab saya banyaknya tengok, tak ada iklan lain yang ditampal selain iklan buluh mas tu sendiri..so dari manakah duit diperolehi untuk bayar pengiklan ni? tentulah rolling dari pelaburan pelabur mereka […]