Blogger kena saman RM100,000 dan penjara 5 tahun!

Seorang blogger di saman RM100,000 dan dipenjara 5 tahun! gara-gara sebuah blognya sahaja, dia bakal menggelapkan masa depannya..mana nak cari RM100K dalam masa terdekat. Apa dia buat? betul nak tahu? korang pun rasanya ada yang buat benda yang sama..Cuba tengok gambar post dia kat atas ni..biasa je kan? haa..sebab tulah dia kene saman dan penjara […]

kill kill..die die..kill..die..

A woman, while at the funeral of her own mother, meets a guy whom she did not know. She thought this guy was simply ‘ amazing’, very much of her dream guy, she believed him to be just that! She fell in love with him right¬† there, but never asked for his number and could […]

Sebab Penjara Pudu Ditutup..

Kenapa Penjara Pudu Ditutup??? Akhirnya kisah penutupan Penjara Pudu Di bongkar!! Berlaku di Penjara Pudu KL di suatu ketika dulu. Hanya boleh disebarkan pada orang2 tertentu sahaja.. Sblum Penjara Pudu ditutup dulu , pernah diceritakan bahawa terdapat sebuah bilik yang dipanggil “Bilik Terakhir”. Di bilik inilah seringnya berlaku kejadian pelik sejak Penjara Pudu ditutup. Ia […]