Kursus CSWA..9-13 Jun 2008

Penulis: wanmus Kategori: Blog | cswa | hidupku | kursus | review | Share | solidworks Tarikh: 10 June 2008 | 6 komen

HUHU..maaf kepada semua pelawat yang masuk tapi lame tak update blog sebab saya sedang menghadiri kursus CSWA atau Certified Solidworks Associate..iaitu Lesen Antarabangsa untuk pengguna profesional software 3D design Solidworks..

Yang mahalnya lesen ni approve seluruh dunia ala2 IR lah..siap ada electronic certificate macam gambar kat atas tu..tapi yuran saja dah RM500..tuh baru CSWA iaitu kelas pertama..ada lagi CSWP dan CSWP-CDES untuk yang lebih advance..dahlah kelas 4 hari dan test 1 hari..dari pkl 9-5ptg..

Hari ni Alhamdulillah dah habis hari pertama dah rasa boleh design kereta, kalau hari kedua esok tak tahulah apa lagi yang akan diajar..tapi tu kurang penting..yang paling penting CSWA exam ari jumaat ni..

TOLONGLAH DOAKAN..huhu..takut sangat2.sebab nak lepas kene lulus 75% dari 7 soalan..maksudnya kene salah satu soalan jer..huhu

oo lupe..kursus ni anjuran BIOTEG UTM tapi diajar oleh IME CADCAM Training Centre Sdn Bhd

itu saja dari saya.kalau esok sempat saya tulis lagi..semoga anda pun lalaui hari bahagia.huhu



  1. syuk

    bagus ke kursus ni? inga nak join gak la.
    bleh citer lagi lanjut tak?

  2. wanmus

    sangat bagus kepada designer CAD yang banyak guna solidworks. sedap mereka akan ajar step by step yang kit tak tahu pun sebelum ni. dan kalau lulus, dapat sijil yang laku seluruh dunia.

  3. safit

    macam mana nak joint kursus nie? tak tahu nak apply kat mana.

  4. wanmus

    safit boleh layari http://www.cadcam.com.my untuk dapatkan maklumat lanjut.cube hubungi pejabat cadcam utk ketahui tarikh dan tempat program.

  5. ali

    Dear Wanmus,

    How much did you pay for the CSWA course/

    thank you

  6. wanmus

    @ ali: For CSWA, i paid RM500 for 4 days training course and 1 days exam.