49 Comments

  1. Bukan anak Datuk Sosilawati aje tapi keluarga dan anak-anak tiga lagi mangsa. Kali ni harapnya peguam berpangkat datuk tu tak akan terlepas lagi. Nak sangat tahu siapa orangnya.

  2. So sad…orang yang dah berjaya macam ni yg dapat meningkat kan sosio ekonomi Malaysia mati dalam keadaan yang sangat haru :(. Memang bukan manusia yang membunuhnya. Pentingkan harta yang sementara lebih dari kepentingan yang lain. ZALIM!

  3. salam.
    tu lah dia hang, dah bagi tau hudud tu baguih. tak mau. undang hang ni tak dak orang takut, boleh diputaqq’, linggam dulu pun ghoib , altantuya pun lebuh , tu yang nak mai pun lagi terrukk , undang luaq de ler??
    bukan nak doa plak. kita de agama , memerintah plak 2 , jadi tak pegang pada agama . . hah . . hancus !!

  4. Aku mmg x dpt nak bayangkan bagaimana lah bila bakar sampai jadi abu tu.. sedih rasa.. mmg kejam betul pembunuh ni.. langsung tak berperikemanusian…

  5. nanibesut

    tersentap dgn cara allahyarhamah sosilawati n y lain mati…mudahan tergolong sebgai org yg mati syahid…..mudahan juga keluarga arwah tetap tabah… besar dugaan dan tanggungjawab yang di pikul oleh keluarga arwah terutama anak arwah sosilawati… dalam seusia itu diuji begini……

  6. nanibesut

    senang senang pembunuh tu nak bunuh org n rampas harta org. ingat senang ke org nak kaya n kumpul harta tu semua… arwah sosilawati bkn main payah lg bertatih dr bawah untuk mencari rezeki n kumpul harta untuk anak naknya…. apalagi empayar yg dibinanya tu dimulakan sendiri sewaktu anak masih kecil….ya tuhanku manusia zaman sekarang apa nak jadilah…

  7. nanibesut

    setuju….nak kata manusia jauh sama sekali.. binatang pun tak reti nak buat macam ni…. ntah apa golongan demo tuh….

  8. nanibesut

    harap aharap anak anak sosilawati tabah terutama yang sulung… berat tanggungjawab y dia pikul…terhadap adik adiknya n empayar kecantikan yang di bina ibunya… hanya doa mengiringinya mudahan mereka sekeluarga terus tabah dan dilindungi allah setiap waktu…walau dimana berada dan apa pun yang mereka lakukan. mudahan setiap yang telah pergi sentiasa dicucuri rahmat amin……..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *