29 Comments

  1. Ada sedikit pertanyaan dari saya…

    Berapa orang satu session?
    Apa beza dengan coaching yang di buat oleh Bro Ijad baru-baru ini?

    Saja tanya dulu…thanks

  2. Wauu di johor.. teringin nak p memandangkan aku tak pernah pegi Johor lagi. Kena check schedule family dulu. hohoho!!! Peluang sudah datang. InsyaAllah akan diusahakan.

  3. @cyza: tak dalah..ni seminar+bengkel..peserta sasaran seramai 30 orang. seminar dan personal coaching kalau dah pergi, sama je..cuma ni nak buka peluang untuk yang belum sertai lagi.

  4. Der

    aku barunje nak belajar sikit2 pasal dunia internet ni,boleh di katakan zero knowledge jugak la aku ni,baru je kenal apa itu domain,hosting..layak ke aku ni

  5. sebenarnya sesiapa yang ada semangat nak belajar dan mencuba mereka pun layak untuk sertai. Syarat yang dikenakan tu hanya satu peringatan supaya mereka-mereka yang nak pergi boleh persiapkan diri serba sedikit. Mudahlah nanti nak menyerap segala ilmu yang diturunkan.

  6. Betul tu.syarat tu nak pastikan yang datang tu betul2 nak belajar dan nak praktikkan..bukan sekadar datang saja2 nak dengar..persediaan tu juga nak pastikan anda betul2 bersedia nak terima apa yang akan diajar nanti

  7. waduh. saya berada dihujung utara. nak pergi ke hujung selatan. mmm…. kene fikir panjang sebab jalan panjang nak kene lalu. kalau jalan pendek(buat kat utara), mungkin saya akan berfikir pendek. hehehe… tq for the info.

  8. tgh adjust2 jadual jap. rasanya mcm on. tapi wanmus kena tolong bli tiket bus dari skudai ke seremban la. member hari tuh dah submit tesis, tgu viva la kot. dah balik kampung

  9. @TanyaLelaki.com: dah tutup pun bro penyertaan. dah tercapai bilangan peserta yang kami nak. memang sengaja buat pada 18hb supaya kita leh cuti dulu sabtu tu dan berseminar pada ahad tu 🙂

  10. hafeez

    bro,nape tak buat kat k.l..aku rasa mesti dapat sambutan nyer,fasilitis kat sini pun apa kurangnya,dah lama sangat aku tggu bro ijad datang sini,teringin gak nak buat duit ni

  11. bro, sedangkan budak kelantan pun boleh turun jb sebab nak belajar, inikan pula dari KL yang beberapa jam je tu.bukan apa, bila lagi kalau tak masa ni korang turun jb, banyak tempat untuk korang lawati tau.. ayam penyet tu pun menanti korang..so datanglah melawat jb. KL dah selalu sangat ada seminar, orang pun dah boring asyik2 buat kt KL tau..tu ijad buat perubahan, buat kat JB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *