BINI AYAH PIN YANG MURTAD DAN BODOH!!

bodoh gile..tulah yang aku boleh katakan pada bini ayah pin dan peguamnya yang nama saje ISLAM!!! yang bini ayah pin tu memanglah dah murtad tapi knape peguamnya yang ISLAM pun nak ikut kata si tua bangka tuh??sengal giler…kalu korang ada baca akhbar arini, ada pengakuan mereka.kalau x baca pun,nih petikannya :

Permohonan isteri Ayah Pin ditolak

PUTRAJAYA: Permohonan lisan isteri pertama Ayah Pin supaya tiga Hakim Mahkamah Rayuan beragama Islam menarik diri daripada mendengar kes terhadap dua pegawai Pejabat Tanah Daerah Besut, ditolak.

Terdahulu, dalam prosiding semalam, Haris membuat permohonon supaya hakim berkenaan menarik diri dengan alasan anak guamnya bimbang, mereka (hakim) akan terpengaruh dengan fatwa yang dikeluarkan Kerajaan Terengganu terhadap Ayah Pin.

“Anak guam saya bimbang hakim beragama Islam akan berpendirian peribadi. Alasan yang diberikan bagi kerja meroboh perkampungan ‘Kerajaan Langit’ pada 31 Julai 2005 dikatakan selaras dengan prinsip amar maaruf nahi mungkar (menggalakkan kebaikan dan mencegah kemungkaran).

“Dia juga bimbang dengan kenyataan Ketua Hakim Negara, Tun Ahmad Fairuz Sheikh Abdul Halim supaya ‘Common Law’ dimansuhkan dan undang-undang Islam dimartabatkan, akan menyebabkan sistem perundangan negara diubah suai mengikut undang-undang Islam,” katanya.

haaa…korang sependapat ngan aku tak?sengal kan????SENGAL GILER!!!dah murtad pastuh nak meremeh2kan undang2 ISLAM..ngan Ayah Pin entah ke mana..

nih gambar ayah pin tuh n gambar kerajaan langit :

16 Comments

  1. hahahha..aku dengar cerita ayah pin dah kener tembok..betul ker???saper2 yang tau tu bagitaulah ek..nih pun tau dari risikan jer.

    [Reply]

    Reply:

    Ayah Pin kena tembak. Tak kot. Sampai sekarang nih dia menghilang. Tak tahu menghilang kat mana. Lari ke siam kot.

    [Reply]

    Reply:

    xkn kena tmbak kot..
    dia rmai org kuat duk jga dia..

    [Reply]

  2. yes it does.tuh pun tunggu masa nak redeem..untuk wordpress.com tak bagi install script tapi aku pakai hosting sendiri tuh yang dapat letak iklan berbayar.
    ko nak ker hosting nih?

    RM 60 = Hosting 2GB+Domain (.com .net .org .info .biz)

    murah sangat2 tuh..nih promosi untuk student.

    [Reply]

  3. mana hilang dah mamat tuh?hoho

    [Reply]

    Reply:

    hilang tanpa berita…

    isu dia dah habis..

    [Reply]

    Reply:

    kalu dia hidup lagi..harap2 dia berjayalah bertaubat.

    [Reply]

    Reply:

    ayah pin ni hidup lgi ka?
    ramai yg trtipu ng dia..

    [Reply]

    Reply:

    masih hidup dan bebas lagik ayh pi n nih

    [Reply]

    Reply:

    ceh.. idup lgi.. mmg teruk la dia ni..
    kerjaan langit konon..

    [Reply]

    Reply:

    tapi lawa laa teko tu. macam mana dia buat ea?? guna awan terbang kot. yelaa..kerajaan langit. hehehe

    [Reply]

    Reply:

    teko tu dah pecah kan..mana la menghilang ayah pin ni kena kejar smpi dpt ni

    [Reply]

    Reply:

    ayah pin dah naik bulan dah ha ha ha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *