BINI AYAH PIN YANG MURTAD DAN BODOH!!

Penulis: wanmus Kategori: Agama Tarikh: 20 September 2007 | 16 komen

bodoh gile..tulah yang aku boleh katakan pada bini ayah pin dan peguamnya yang nama saje ISLAM!!! yang bini ayah pin tu memanglah dah murtad tapi knape peguamnya yang ISLAM pun nak ikut kata si tua bangka tuh??sengal giler…kalu korang ada baca akhbar arini, ada pengakuan mereka.kalau x baca pun,nih petikannya :

Permohonan isteri Ayah Pin ditolak

PUTRAJAYA: Permohonan lisan isteri pertama Ayah Pin supaya tiga Hakim Mahkamah Rayuan beragama Islam menarik diri daripada mendengar kes terhadap dua pegawai Pejabat Tanah Daerah Besut, ditolak.

Terdahulu, dalam prosiding semalam, Haris membuat permohonon supaya hakim berkenaan menarik diri dengan alasan anak guamnya bimbang, mereka (hakim) akan terpengaruh dengan fatwa yang dikeluarkan Kerajaan Terengganu terhadap Ayah Pin.

“Anak guam saya bimbang hakim beragama Islam akan berpendirian peribadi. Alasan yang diberikan bagi kerja meroboh perkampungan ‘Kerajaan Langit’ pada 31 Julai 2005 dikatakan selaras dengan prinsip amar maaruf nahi mungkar (menggalakkan kebaikan dan mencegah kemungkaran).

“Dia juga bimbang dengan kenyataan Ketua Hakim Negara, Tun Ahmad Fairuz Sheikh Abdul Halim supaya ‘Common Law’ dimansuhkan dan undang-undang Islam dimartabatkan, akan menyebabkan sistem perundangan negara diubah suai mengikut undang-undang Islam,” katanya.

haaa…korang sependapat ngan aku tak?sengal kan????SENGAL GILER!!!dah murtad pastuh nak meremeh2kan undang2 ISLAM..ngan Ayah Pin entah ke mana..

nih gambar ayah pin tuh n gambar kerajaan langit :



  1. lochoe

    saba2 mus.. mender nih biasala.. byk2 bersabar.. kesian nguh ke mung.. aku tahu mg org besut.. mesti rindu ke ayah pin tuh kan..

    [Reply]

  2. wanmus

    hahahha..aku dengar cerita ayah pin dah kener tembok..betul ker???saper2 yang tau tu bagitaulah ek..nih pun tau dari risikan jer.

    [Reply]

    Ronaldmohoni Reply:

    Ayah Pin kena tembak. Tak kot. Sampai sekarang nih dia menghilang. Tak tahu menghilang kat mana. Lari ke siam kot.

    [Reply]

    akuorgkmpng Reply:

    xkn kena tmbak kot..
    dia rmai org kuat duk jga dia..

    [Reply]

  3. mirul

    mu letak sooo many advertisements in your page – is it really working???

    [Reply]

  4. wanmus

    yes it does.tuh pun tunggu masa nak redeem..untuk wordpress.com tak bagi install script tapi aku pakai hosting sendiri tuh yang dapat letak iklan berbayar.
    ko nak ker hosting nih?

    RM 60 = Hosting 2GB+Domain (.com .net .org .info .biz)

    murah sangat2 tuh..nih promosi untuk student.

    [Reply]

  5. budak mengong

    mana hilang dah mamat tuh?hoho

    [Reply]

    kasimo Reply:

    hilang tanpa berita…

    isu dia dah habis..

    [Reply]

    Ladfe Amir Reply:

    kalu dia hidup lagi..harap2 dia berjayalah bertaubat.

    [Reply]

    akuorgkmpng Reply:

    ayah pin ni hidup lgi ka?
    ramai yg trtipu ng dia..

    [Reply]

    jutawansenyap Reply:

    masih hidup dan bebas lagik ayh pi n nih

    [Reply]

    akuorgkmpng Reply:

    ceh.. idup lgi.. mmg teruk la dia ni..
    kerjaan langit konon..

    [Reply]

    Master Pak Pandir Reply:

    tapi lawa laa teko tu. macam mana dia buat ea?? guna awan terbang kot. yelaa..kerajaan langit. hehehe

    [Reply]

    mhnizam Reply:

    teko tu dah pecah kan..mana la menghilang ayah pin ni kena kejar smpi dpt ni

    [Reply]

    jutawansenyap Reply:

    ayah pin dah naik bulan dah ha ha ha

  6. Ladfe Amir

    aku dgr anaknya berjaya meyerap tekanan pasal isu ni dan berjaya dpt keputusan cemerlang dlm stpm

    [Reply]