Wanmus Technologies Enterprise

lesenperniagaan.jpg

Alhamdulillah..akhirnya wanmus technologies telah pun berjaya didaftarkan.dan akan mula beroperasi sepenuhnya sedikit masa lagi..sekarang sedang berurusan dengan pengeluar utama dan vendor…

Hehehe..tapi mula2 akan beroperasi untuk kawasan sekitar Johor dulu..sape2 nak joint venture dialu2kan lebih2 lagi kepada sesiapa nak cari duit lebih..

18 Comments

  1. ellop… ko register alamat umah sape tu? kalu ade job design… kasi laa kat aku…

    p/s: aku nak bukak cawangan kat terengganu… amacam? ade berani…

  2. Nak kongsi sikit. SSM tidak mengeluarkan lesen perniagaan untuk Sabah dan Sarawak (kecuali lesen syarikat besar). Tapi tak peh, boleh daftar ngan LHDN. Tuan Amirul (Mirlme) sendiri berdaftar dengan LHDN, sebab dia asal sarawak. Begitu juga Tuan Bearnerd, permohonan beliau dengan SSM ditolak. Kerana sabah dan sarawak tidak termaktub dengan undang2 SSM.

  3. lebih kurang macam SSM juga LHDN ni… Cuma kena pakai alamat pejabat la…SSM pakai alamat rumah pun takde hal…LHDN tak boleh 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.