19 Comments

  1. Terima kasih tuan WanMus. Baru tau… domain pun boleh kena curi.Camner pun saya memang langgan tuan punya service. Jomhosting. TERBAIK…

  2. wanmus hari tu blog saya kena hack…tkt gak bila dpt tau dr pihak jomhosting…alhamdulillah dah selesai..cuma yg terernya diorg ni smpi akaun log in wordpress pun berubah…nasib baik dpt ubah balik..thanks jomhosting..kalau hilang domain ni hancus la..penat wat SEO..huhu

  3. betul..tapi diorang biasa ubah mainpage je..cuma kena maklum cepat pada hosting provider untuk elakkan masalah lebih teruk

  4. ha, harus berjaga┬▓ macam ni, kadang┬▓ tak perasan pun… takut jugak hal macam ni berlaku..

    kalau domain hilang makna kata kena beli lain la? mksd Ceqla beli balik dari org yang ambil tu ke?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.