24 Comments

  1. Ada satu lagi cara yang mungkin boleh di kongsi bersama,..cuba makan buah kurma dan susu kambing secara konsisten, .. insyaallah membuahkan hasil

    [Reply]

    Reply:

    ye ke?? akn aku cuba.. thanks for info

    [Reply]

  2. kalau tak subur boleh cuba check..tp ditujukan khas pada mereka yang belum ada cahaya mata lagi la..kalau dah ada 2-3 orang rasanya subur lah tu kan

    [Reply]

    Reply:

    tu mmg dh subur.. aku xkawin lgi ni..
    subur kot.. hahaaha

    [Reply]

  3. soya juga dkatakan punca sperma menjadi lemah

    [Reply]

    Reply:

    soya tu minuman kegemaran aku…. ohtidak…

    adakah fakta ini benar

    [Reply]

    Reply:

    sejak tahu pasal soya ni..memang saya stopkan pengambilannya. lebih baik minum susu kambing aje

    [Reply]

    Reply:

    huhu yer ker soya jadik tak subur haa bayer nih nak kene cek nih

    [Reply]

    Reply:

    biar betoi.. bulan posa aku slalu tibai soya ja..

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *