Pancutkan Isteri Anda

Penulis: wanmus Kategori: ebook | Isteri | Teknik rahsia Tarikh: 16 January 2009 | 21 komen

Pancutkan isteri anda..Maaf..bacaan untuk 18 tahun ke atas sahaja..dan untuk dipraktikkan kepada suami isteri yang sah sahaja..Sangat bagus untuk bakal suami isteri yang bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi..

Kali ini ringkas kerana seram sejuk jugak nak menulis bab yang tak pernah lalui, maklumlah masih bujang..hehe..ni nak berkongsi kepada suami isteri dan bakal suami isteri. Kepada bakal suami isteri yang nak gi kursus kahwin bolehlah tengok kat iklan kursus perkahwinan.

Ada 3 edisi ebook yang menceritakan rahsia hubungan jimak suami isteri. Carilah yang terbaik buat anda:

1- Pancutkan Isteri: Penemuan Terbaru Pakar Seksologi Terbongkar

Nah..kali ini rahsia asal dibongkarkan oleh Pak Kordi dari Melaka tapi dah diturunkan kepada sudara Khairul Nizam untuk di sebarkan melalui internet. Ingin tahu apa rahsia yang dibongkarkan? Dari Ebook “Pancutkan Isteri : Penemuan Terbaru Pakar Seksologi Terbongkar” ini ANDA AKAN :

Tick Belajar kenapa Cairan Pancutan/Ejakulasi Isteri itu BUKAN AIR KENCING – dan selidiki misteri apa sebenarnya cecair itu, dari mana ianya datang, apa rasa dan baunya dan banyak lagi.

Tick Ketahui yang sebenarnya SEMUA ISTERI/WANITA BOLEH MENCAPAI ORGASME PANCUTAN/EJAKULASI dan kenapa kebanyakkan isteri/wanita tidak tahu yang mereka boleh!

Tick Belajar bagaimana mencapainya menggunakan Teknik Rahsia Langkah-Demi-Langkah yang diterangkan di dalam ebook ini yang tidak akan anda jumpa di tempat lain.

Tick Belajar bagaimana membantu isteri anda mencapainya orgasme pancutan/ejakulasi yang pasti isteri anda tidak pernah merasainya sebelum ini, seumur hidupnya…

Sudah tentu anda tidak sabar untuk membaca seterusnya? dapatkan ebook ini dan beberapa lagi bonus yang berkaitan kepuasan hubungan suami isteri denganklik gambar ebook dibawah atau klik di Panduan dan Teknik Pancutkan Isteri

2- Rahsia Kamar: Rahsia Kepuasan Batin Isteri Sepanjang Zaman

Adakah Anda Mengalami Gejala-gejala Berikut ?

  • Sukar untuk membuatkan isteri anda orgasme (klimaks) walaupun telah  ‘bermain’ lebih daripada sejam (lama tu)
  • Bermacam – macam cara dan posisi yang anda gunakan untuk membolehkan isteri anda orgasme tetapi tidak berjaya..
  • Anda mencuba dan menggunakan bermacam – macam jenis ubat dan alat yang dipercayai  boleh membuatkan isteri anda puas tetapi tidak berhasil….
  • Anda terlalu penat setiap kali cuba memuaskan isteri anda sehinggakan anda tidak mampu berjalan keesokan paginya.
  • Isteri anda memberitahu anda bahawa dia langsung tidak orgasme (klimaks) pun padahal ketika itu anda telah pancut. (kira anda pancut awal la ni)
  • Dan bermacam-macam lagi gaya dan upaya anda lakukan untuk memastikan isteri anda mencapai kemuncaknya tetapi tidak juga berjaya….

Bab utama dalam ebook Rahsia Kamar ini ialah:

Bab #1:  Punca-punca mengapa isteri sukar mencapai orgasme

Bab #2:  Kenali seks dan rahsianya

Bab #3:  Rahsia seks / orgasme seorang wanita

Bab #4:  Rahsia seks lelaki

Bab #5:  Posisi seks yang mampu mempercepatkan orgasme kepada isteri

Bab #6:  Posisi seks yang popular dari seluruh dunia dan rahsianya

Bab #7:  Posisi seks yang sesuai dengan anda  dan rahsianya

3- Diranjang: Seni Melambatkan Pancutan

Bagaimana Untuk Bertahan Lebih Lama Di Atas Katil Dan Memuaskan Hati Si Dia?!

“Mudah, praktikal dan senang difahami”

Di sini saya sertakan secara detail, apa yang terkandung di dalam e-book “panas” ini:

  • Teknik Minda yang akan memastikan “batang” anda akan bertahan lebih lama daripada biasa (kebanyakan orang biasa bertahan selama 15 minit – anda mampu capai 40 minit jika kena pada caranya. Muka surat 6.
  • Tahukah anda bahawa cara pernafasan anda boleh memberi kesan kepada ketahanan anda? Lihat muka surat 9 untuk penjelasan lanjut. Jawapannya akan mengejutkan anda.
  • Apa yang anda perlu buat kepada isteri anda untuk memastikan dia menggeliat kesedapan bersama anda.
  • 3 kawasan sensitif isteri anda yang anda boleh sentuh untuk hubungan intim yang lebih “hot”. Amaran: anda akan menyebabkannya klimaks dengan lebih cepat dan berterima kasih kepada anda!
  • Satu kawasan yang akan memastikan si dia memeluk anda kesedapan dan cakap, “I love you” kepada anda – betul tempat ini, anda akan tersenyum melihat kegagahan anda.
  • Teknik kuno daripada China yang akan memastikan anda lambat pancut. Teknik ini selalu orang terlepas pandang. Muka surat 15.
  • Tempat yang anda boleh suruh isteri anda lakukan sesuatu untuk mendapatkan nikmat yang lebih mendalam.
  • 8 posisi seks, dan bagaimana anda boleh menggunakan maklumat ini untuk memastikan kepuasan maksima!
  • 10 petua mudah untuk meningkatan prestasi zakar anda! Cukup mudah, tetapi amat hebat kesannya. Muka surat 39.
  • Bonus: Bagaimana untuk memanjangkan  zakar anda.
  • Nak buah dada pasangan anda lebih besar, caranya mudah sahaja – lihat muka surat 35.
  • Apa yang anda tidak patut buat apabila terfikir untuk memakan pil viagra (anda boleh diancam bahaya jika tersalah makan! Muka surat 37)

Anda mungkin dah faham sekarang kenapa e-book ini menjadi pilihan orang ramai untuk membelinya. Ianya penuh dengan tip-tip praktikal yang anda boleh bawa ke katil beberapa minit selepas membacanya! itulah panduan seni melambatkan pancutan.

4- Rahsia Ilmu Suami Kuat

Tentu anda tertanya-tanya apakah yang akan anda perolehi jika anda   mendapatkan ebook ini.?

Antara ilmu berharga bakal anda perolehi dalam ebook ini ialah seperti berikut:

12 Petua Mengeras Dan Menguatkan Zakar (kemaluan lelaki)

Cara Mengatasi Kedinginan Nafsu Sex Suami-Isteri : Amalkan Cara Ini Agar Pasangan Anda inginkan Sex Setiap Masa

Khasiat Telur Ayam: Melambatkan Pancutan Mani

Ramuan Hebat Menahan Air Mani Tidak Keluar Cepat

2 Cara Mengelakkan Isteri Hamil (mengandung) Walaupun Di Setubuhi Beberapa Kali

Khasiat Lengkuas > Menguatkan Syahwat Suami / Lelaki

2 Cara Menguatkan Zakar

2 Cara Mengetahui Isteri Mengandung Atau Tidak

Cara Mengetahui Sama ada Anak Lelaki Atau Perempuan Dalam Kandungan Isteri

9 Petua Tidak Cepat Keluar Mani

7 Posisi Hebat Melakukan Sex Dengan Isteri

4 Cara Menyempitkan Lubang Faraj (kemaluan) Isteri

10 Gaya Menakjubkan Melakukan Sex Dengan isteri

Dan banyak lagi….



  1. emphbone

    nak pancutkn sng je.. pakai jari pn bleh.. huhu..

    [Reply]

  2. OrAnG

    stuju sgt2 dgn banana..
    klau ikhlas nk tlong buat pa perlu beli..
    ajr je trus..
    **** org to!!

    [Reply]

  3. wanmus

    maaf banana. kat dunia ni tak ada yang percuma. tu kan rahsia. kalau nak baca, dalam buku ada, tu pun kene beli juga kat kedai. sama juga ngan ebook cuma ianya berbentuk digital. Harga tu untuk titik peluh mereka merungkai teknik dan rahsia. harap awak faham

    [Reply]

  4. wanmus

    Maaf. sebarang perkataan dan komen yang tidak menepati syarat akan dibuang atau diubah

    [Reply]

  5. Salif Kita

    betul ke mujarab semua benda nie?
    ada bukti ke keberkesanan?

    [Reply]

  6. Salif Kita

    Betul ke mjarab semua benda-benda nie?
    ada bukti keberkesanan tak?

    [Reply]

  7. wanmus

    keberkesanan tu leh tengok testimoni kat website jualan produk tersebut

    [Reply]

  8. Kuda

    [quote]maaf banana. kat dunia ni tak ada yang percuma. tu kan rahsia. kalau nak baca, dalam buku ada, tu pun kene beli juga kat kedai. sama juga ngan ebook cuma ianya berbentuk digital. Harga tu untuk titik peluh mereka merungkai teknik dan rahsia. harap awak faham[/quote]

    Did u pay to those earlier researcher of this technique?
    This book is only for a looser which definitely use it for masturbate alone in the bath!

    [Reply]

  9. juma

    dah tau dah
    sy ada video cara2 pancutkan isteri dr US

    [Reply]

  10. wanmus

    perghh juma..video censored tu..hehehe

    [Reply]

  11. jack

    think twice.think more before you buy..this kind of info is free..no need to pay..hahaha

    [Reply]

  12. wanmus

    jack, maybe you can get it free but all of this you can get free. also this is in malay description, easier to understand.

    [Reply]

  13. hehe..

    nk pncut… cungkil la G-spot…haha

    [Reply]

  14. terrarossa

    hohoooo……..bini aku buleh squirt maaa…

    [Reply]

  15. yazid

    camner nak beli ebook ni ek??
    tlg emel…tq!

    [Reply]

  16. qaseh

    ebook ni still ade lg ke?tgk testimoni ni yg dh lama.klo beli,dpt ke?

    [Reply]

  17. Ronaldmohoni

    Ebook nih sesuai untuk individu yang dah berkahwin. Mempunyai masalah dalam hubungan suami isteri, patut beli.

    [Reply]

  18. ed shatzmann

    tk de yg totally free…msk jamban pn kne byr!

    [Reply]

  19. suraini

    salam…saya ada buat pesanan ebook ini pada 2 julai 2013 namun sehingga kini tidak dapat.. saya kesal dgn apa yg berlaku…

    [Reply]

    wanmus Reply:

    boleh email pada pancutkanisteri[at]gmail.com gantikan [at] tu dengan @ atau terus buka tiket bantuan di http://www.pancutkanisteri.com/bantuan/

    [Reply]