20 Comments

  1. citer ni mmg lawak habis..pekat giler loghat ganu zizan ni…agaknye faham ke yg bukan ganu tgk?

    zizan mmg kelakor!

    [Reply]

    Reply:

    slmt aku masih paham apa yg zizan ckap.. mklum aku duk sana 3 thun.. hehehe

    [Reply]

  2. aku pun pelik nape zizan tak diberi watak utama macam yg diberikan pada saiful apek..sebab aku rasa zizan ni dah tahap lawak giler hehe

    [Reply]

    Reply:

    zizan mmg lwak..
    lawak dia brsahaja..
    hidup zizan.. hahaha

    [Reply]

  3. Zock

    Salam.. Korg thu x lagu yg nadia mustafa menari dlm citer ni??
    Sape2 thu infom sy bleh.. Sy dh 20 thn cri lgu tu.. Tu lgu fav arwh mak.. Huhu.. Sape2 tolong k.. I wll greatly apriciate it.. ^^

    [Reply]

  4. mohd fuad

    mmg lawak glew la ctew ni..pekat gilew zizan ckp ganu..aku paham la,coz aku org ganu..heh.. Ctew ni xdok smbungan ke.. NAK BALIK RAYA 2 ke..aku tgk ulang2 ctew ni..

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *