20 Comments

  1. yang ni bukan penipuan tapi salah satu cara mengelirukan pelawat sebab ni bukan tipu duit orang..yang penipuan tu bila diorang mabil duit pelawat dan menjanjikan sesuatu yang merepek

  2. Bang wanmus,saya nak papar iklan kat blog anda..

    Bang skrg ada tulis review lagi tak??

    Bolehkah saya bayar bro melalui Maybank ataupun Paypal???

  3. tu la untungnya diorg kalau tak macam mana mau untung maaa..tp dengar dulu diorg nak kenalkan keahlian berbayar sampai sekarang duk senyap je

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *